Skip to content

Nyår

31 december, 2010
tags:

2010 har varit ett fantastiskt händelserikt år. Jag och H flyttade ihop med alla våra barn, vi gifte oss, vi åkte på semester till Berlin och på bröllopsresa till New York. Har ärligt talat svårt att se hur 2011 ska kunna toppa det. Fast å andra sidan, 2010 var året med de stora förändringarna men 2011 är året vi får skörda frukterna av dem. Hitta vardagen med tre barn varannan vecka och krävande kreativa dygnet-runt-jobb. Pusta ut, slappna av och hitta vår rytm. Bra på ett helt annat sätt.

Och bloggandet blir en ny del av mitt liv, vilket känns mycket spännande. Jag har ständig inspiration till saker jag vill vrida och vända på här, det gäller bara att få plats i schemat till det också.

Och till sist: 2011 önskar jag mig färre såna här erbjudanden i brevlådan:

 

Och fler kloka, kärleksfulla, intressanta och mångfacetterade tankar och funderingar kring kropp, vikt, utseende och den (oundvikliga) roll de spelar i våra liv.

Mitt 2011 tillägnar jag alla kloka starka intelligenta kvinnor av alla storlekar som vågar gå mot strömmen! Gott nytt år!

No comments yet

Kommentera

