Skip to content

enomdan

5 april, 2011

OK. Jag har varit bloggigt frånvarande ett tag. Det har hänt grejer, eller kanske ska det uttryckas som att vissa grejer slutade hända. Hursomhelst föranledde det en oplanerad paus från bloggen och jag kanske går igenom det vid ett senare tillfälle. Eller kanske inte, vi får se. Men nu har det de senaste dagarna legat ett initiativ och lurat under ytan och det verkar som ett det bestämde sig för att dyka upp precis just NU. Har hittat en ny blogg, Karins konstgrepp, som jag formligen älskar och som kan vara en inspirationskälla till nyvaknade initiativ. Hursom har jag bestämt mig för att testa att skriva (minst) ett blogginlägg varje dag. För att utmana mig själv och för att se om ett tanken om ett flöde kan föda nya insikter, tankar osv. Jag lovar inte att inläggen alltid är fantastiskt insiktsfulla, jag lovar inte att de alltid är långa, jag lovar inte ens att de är bra. Men jag lovar att de är enomdan. Och därmed välkomnar jag mig själv tillbaka till bloggverkligheten. Tack.

2 kommentarer leave one →
  1. 5 april, 2011 13:01

    Och det här får alltså betraktas som dagens inlägg vilket gör att jag nu kan göra annat. Vilket innebär att återgå till horisontalläge med nästa roman.

  2. Anna permalink
    5 april, 2011 15:57

    När jag var liten fanns det en vitamintablett som hette Enomdan. Min mamma kallade den för aptitpiller för att jag skulle äta lite bättre. Det räckte att burken stod i hyllan så åt jag bättre och behövde således inga extra vitaminer. Tossigt.

Kommentera

