Skip to content

#dagens

6 april, 2011
tags: ,

En sak som hänt under bloggfrånvaron (men som inte orsakat den) är att jag bytt frisyr.

Som vanligt klippt av duktiga Karin på coola DOM.

En annan rolig sak som hänt är att jag på födelsedagen för några veckor sen fick ensamrätt till den digitala systemkamera jag och pappa delat på de senaste åren. Nu är den bara min! Kanhända blir det då mer av foton och lite mer såkallat modebloggande som jag nånstans hade i åtanke när jag drog igång. Fan, kan Kakan så kan väl jag!

No comments yet

Kommentera

