Skip to content

oops

10 april, 2011

Jag GLÖMDE helt att varje-dags-blogga igår. Verkar som min hjärna utan att konsultera mitt medvetande redan fattat beslutet att koppla bort allt annat vid sidan av avhandlingen. Kan ju trösta er som förgäves väntade på ett vitalt inlägg med att jag ändå inte gjorde något särdeles intressant. Jag och dottern inventerade barnens pysselhylla och åkte sen och fyllde på förråden. En av min och H:s få principer vad gäller kidsen är att det aldrig ska lida brist på material och inspiration för eget skapande.

No comments yet

Kommentera

