Skip to content

not my cup of tea

11 april, 2011

Vet ni, när jag bestämde mig för att blogga varje dag var det för att jag tänkte att min blogg skulle bli lite mer som Elsas eller Karins eller Claras. Fina bilder på smått och stort i vardagen, ett liv att följa. Men grejen är, att det funkar inte. Jag gillar att följa ovan nämnda tjejers vardag. Men för egen del blir det bara löjligt. Jag är helt enkelt inte den typen som kan fota mina skor och mina krukväxter och skriva nåt finurligt och sen på allvar tro att nån är intresserad av att följa det. Jag menar det INTE som en nedvärdering av den typen av bloggar, jag älskar att följa dem. Men jag kan inte skriva en. Med andra ord häver jag min egen utmaning och lägger istället upp inlägg när jag har något viktigt att säga. Det lär inte bli varje dag, men det lär bli rätt ofta. My brain never sleeps.

No comments yet

Kommentera

