Skip to content

Bokmässan

16 september, 2011

Nästa vecka drar bokmässan igång och jag ska dit! Har velat åka i flera år men har hittills aldrig lyckats synka in ett besök i mitt fullbokade (och stundtals fattiga) liv. Därför känns det extra häftigt att den första gången jag nu lyckas ta mig dit så ska jag själv medverka! Antologin jag medverkar i, och som jag nämnt förut, släpps den 22:a september och under hela mässan kommer det i ETC:s monter att finnas programpunkter där vi i antologin medverkar. Schemat hittar ni här. Hoppas vi ses!

No comments yet

Kommentera

