Skip to content

många strängar på lyran

1 oktober, 2011

Bokmässan var en upplevelse utöver det vanliga och det mest fantastiska var det stora intresset för antologin! Jag är iofs inte det minsta förvånad, det samtal vi initierar har aldrig förts offentligt förr trots att det är så oerhört nödvändigt. Jag är stolt som en tupp att befinna mig i den samling av fantastiska människor som sett till att det samtalet bara börjat. Det bubblar funderingar och analyser i mig utifrån de andra texterna, återkommer med dem när de bubblat sig till formulerbar form.

Men vet ni, jag är numer inte bara doktorand, kroppsaktivist och ätstörtteoretiker. Nu kan ni även titulera mig livefotograf! I nästa nummer av Musikermagasinet kommer ett reportag om Loney Dear (jäävligt bra är han) där livefotona är tagna av mig på årets Way out West. Varför göra en grej när en kan göra sjuhundra tusen samtidigt och bli en smula stressad men jävligt peppad på kuppen liksom? Den dag jag bara har EN sysselsättning, skjut mig.

No comments yet

Kommentera

