Skip to content

happy new year

10 december, 2011

Jag hade planerat i flera veckor att jag skulle skriva tidernas blogginlägg igår.

Fredagen den 9:e december var det nämligen exakt ett år sedan jag startade bloggen och jag skulle skriva långt och vackert och omsorgsfullt om hur viktigt det här (cyber)utrymmet blivit för mig. Vad mycket jag har lärt mig på detta korta år. Vad mycket som har hänt för mig vad gäller kropp och fett och storlek och ätstördhet. Hur många fantastiska människor jag träffat tack vare att jag tog mod till mig och skrev som det var, skrev som det kändes.

Men livet och den stora stora tröttheten, ni vet den där som känns från märgen och utåt och som ingen sömn i världen råder bot på, satte krokben för de storslagna planerna. Och på nåt sätt är det ändå det bästa sättet att fira bloggens ettårsdag. Att låta livet och känslorna ha tillträde före plikten. Med det sagt vill jag rikta ett stort tack till er som läser och kommenterar och peppar och funderar och kritiserar och ger  mig så väldigt mycket. Puss och tack och bock!

No comments yet

Kommentera

